Recenze Brilas.cz – e-shop: recenze a zkušenosti

Firma Brilas působí na českém trhu již od roku 2005 a má tak s prodejem šperků četné zkušenosti. Jaké je naše hodnocení a recenze e-shopu Brilas.cz?

Snubní prsteny Brilas.cz

prověřený prodejce šperků
široký sortiment nabízených snubních a zásnubních prstenů
velká síť kamenných prodejen

Nabízený sortiment snubních a zásnubních prstenů je velmi široký: a to jak s ohledem na množství používaných materiálů, kamenů i cenové rozptyly.

Z nabídky si tak vybere každý.

Pro šperky s kamínky firma nabízí doživotní servis, rytí, dárková krabička a doprava při objednávkách nad 2.000 Kč zdarma.

Další služby (např. 5-letá záruka, možnost bezplatné změny velikosti, expresní výroba) je možné zakoupit za příplatek.

Zásnubní prsten Zeus Brilas

Nabízené zásnubní prsteny

Výhody nákupu

  • léty prověřený prodejce šperků
  • široký sortiment – materiály, ceny, kameny
  • velká síť kamenných prodejen – 13 po celé ČR
  • možnost pořízení příplatkových služeb
  • snadný objednávkový proces
  • rytí na prsteny zdarma
  • doprava pro objednávky nad 2.000 Kč zdarma
  • dárková krabička zdarma

Nevýhody nákupu

  • ve velkém množství produktů je těžké se zorientovat

Máte vlastní zkušenost s e-shopem Brilas.cz? Podělte se prosím s ostatními o své hodnocení či recenzi v komentářích.

Komentáře (12)

hlavacb napsal:

Já mám velmi negativní zkušenost. Diamantový prsten -kámen po 2 měsících nošení vypadl. Brilas mi odepsali, že kontroloval jejich zlatník a nalezl mechanické poškození. Poslala jsem jim hodnocení nezávislého šperkaře + fotografie, že žádný vryp nebyl proveden a jedná se o nekvalitní práci. Jediné co nabídli, že vsadí nový kámen, který si však mám uhradit. Jinak doporučili vše řešit přes Soudního znalce, kterého si mám zaplatit a následně přes soud. Rozhodně tuto firmu nedoporučuji.

Recenze napsal:

Za mě tedy nepříjemná zkušenost, byli jsme objednaní na 14 hodinu do jedné prodejny v Praze, přičemž 2 dny před termínem volal pán, že nám to z důvodu návštěvy doktora musí zrušit. Přítel si bral už dovolenou na ten den a tak jsem chtěla přijít třeba dopoledne nebo později, ale pán tvrdil, že dopoledne tam nebude a odpoledne bude až třeba půl třetí, tak jsem nabídla schůzku na 15, ale to už je prý plno. Nabídnul jiný termín na víkend, kdy jsme ale byli pryč, nebo že se mám přeobjednat do jiné prodejny v Praze. Přitom jsem se pak v rezervačním systému dozvěděla, že bylo na dané prodejně volno od 16 a pak i později. Musím říct, že jsem byla dost naštvaná z celkového „proaktivního“ přístupu k novým možným klientům nehledě na to, že pan mi pán dokonce i na závěr položil telefon…

Veny napsal:

Zaujaly mne zde uvedené komentáře ohledně snadné „poškrábatelnosti“. Nejsem metalurg, ale zlato je prostě zlato a dle mého nemá různé stupně tvrdosti, takže pokud má nějakou garantovanou čistotu (což musí), tak je jedno od jakého je výrobce a logicky všechny musí jít poškrábat úplně stejně ne? Může se k tomu vyjádřit nějaký odborník?

Anonym napsal:

Souhlasim muj prstynek měsic po svatbě vypadaj jako bych ho nosila už deset let . Koupili jsme z oceli mat +lesk mat se po měsici ztratil a prstynek je cely poškrabaný hanba ho někde ukazovat v tuto dobu máme po svatbě čtyři měsíce a prstynek je jak nějaký kroužek na klíče takže za mě nedoporučuju

Pavel napsal:

Také přidávám špatnou zkušenost. Bílé zlato a už třetí den poškrábané, ještě jsme ani neopustili místo svatby, relaxovali jsme v penzionku ještě týden, takže žádná práce, která by mohla způsobit poškození prstenů. Přesto nám z reklamačního bylo sděleno (po 14 dnech od reklamace), že se nejedná o vadu výrobku, ale o mechanické poškození. Byla nám nabídnuta bezplatná oprava do dalších 4 týdnů, s čímž jsem nesouhlasil. Takže jsme momentálně bez prstenů a probíhá elektronický boj o uznání reklamace. Názor typu „když prstýnek nosíte a běžně užíváte, tak se poškrábe“ , není zrovna na místě a je dost hloupý.

mrowiecovavera napsal:

Nejširší síť poboček a skvělý způsob objednání a prodeje. Milý personál. Dárek k nákupu.

eva napsal:

Prsteny Brilas mohu jen a jen doporučit. Top kvalita oproti jiným. Porovnávám v kanceláři s holkama a co mají např. Rýdla, tak Brilas je o kus dále a cena taky mnohem lepší.

Janapomucka napsal:

Osobně mohu Brilas jen a jen doporučit. Oproti jiným zlatnictvím mají skvělý, milý a zdatný personál. Co se týká prstenů tak dle mne top kvalita. Porovnávám s prsteny co mají holky kolem mne( Rýdl, Bisaku). Navíc cena je někde úplně jinde.

Anonym napsal:

Dobrý den, mám naprosto stejnou zkušenost. Prstýnek byl krásný jen v krabičce, na rozdíl od běžně kupovanych zlatých prstenu se okamžitě objevily na něm rýhy a škrábance. Jelikož míním snubní prsten nosit do konce života, jeho stav mne dost štve- a v žádném případě nikomu tuto firmu nedoporučuji!

Woyta napsal:

Taky se pripojuji s recenzi. V sobotu byla svatba a uz v pondeli dopoledne v praci jsem se chtel pochlubit prstenem, nacez zjistim, ze se na nem objevily prvni skrabance, ktere s kazdym dalsim dnem pribyvaly cim dal vic. Do mesice od svatby uz prsten vypadal ve stejnem stavu jako ten, co ma muj bratr po cca 9 letech od svatby. Pritom pracuji v kancelari. Cena prstenu byla okolo 23 000 za oba. Chapu, ze nelze ocekavat ze leta bude vypadat jako novy, ale aspon ten prvni rok by mohl prezit s dustojnym vzhledem.

Tereza napsal:

Nezlobte se na mě, ale logicky, když prstýnek nosíte a běžně používáte tak se poškrábe. Je to jako se vším spotřebním zbožím. Já nosím pouze bílé zlato a prsteny jsou normálně poškrábané, protože je nesundávám a na zlatém prstenu to stejné. Takže Váš komentář je opravdu hloupý.

Veronika Vobořilová napsal:

Brilas bych nikomu nedoporučovala. Snubní prstýnky vypadají krásně v krabičce, ale nemohou se nosit. Po cca měsíci nošení, byly zcela poškrábány. Po zaslání na reklamaci nám bylo sděleno, že prstýnky nosíme a proto jsou poškrábané. Nosím bílé zlato už několik let a s jiným výrobcem jsem problém neměla a nemám. Pouze s prstýnky od společnosti Brilas. Reklamace byla vyřešena porodiováním prstýnků (opět prstýnek vypadl jako nový), ale momentálně jsem rok po svatbě (a cca 11 měsíců po opravě) a za svůj prstýnek se doslova stydím. Bohužel jsem si dříve nepřečetla recenze na tuto společnost a nevěděla jsem, že problém s prstýnky ze zlata mají všichni, dokonce jsem asi před 3 týdny potkala na vlastní oči jinou nevěstu z úplně jiného kraje než jsem já a má prstýnek ve stejném stavu jako já. Moje chyba, že jsem si recenze nepřečetla, asi i proto píšu tuto recenzi, abych upozornila další budoucí nevěsty.

Napsat komentář

Čerstvě zasnoubená?

Gratulujeme k velkému životnímu okamžiku! V hlavě se vám už nejspíš rýsuje představa o tom, jak by měl váš den D vypadat.

Rádi bychom vám s plánováním trochu pomohli. Proto jsme pro vás připravili e-book se 20 zaručenými tipy, jak uspořádat svatbu snů.

Pošlete odkaz na článek přátelům