Recenze Brilas.cz – e-shop: recenze a zkušenosti

Firma Brilas působí na českém trhu již od roku 2005 a má tak s prodejem šperků četné zkušenosti. Jaké je naše hodnocení a recenze e-shopu Brilas.cz?

Snubní prsteny Brilas.cz

Recenze Brilas.cz – e-shop: recenze a zkušenosti
4.2 (84.21%) ze 38 hlasů
prověřený prodejce šperků
široký sortiment nabízených snubních a zásnubních prstenů
velká síť kamenných prodejen

Nabízený sortiment snubních a zásnubních prstenů je velmi široký: a to jak s ohledem na množství používaných materiálů, kamenů i cenové rozptyly.

Z nabídky si tak vybere každý.

Pro šperky s kamínky firma nabízí doživotní servis, rytí, dárková krabička a doprava při objednávkách nad 2.000 Kč zdarma.

Další služby (např. 5-letá záruka, možnost bezplatné změny velikosti, expresní výroba) je možné zakoupit za příplatek.

Zásnubní prsten Zeus Brilas

Nabízené zásnubní prsteny

Výhody nákupu

  • léty prověřený prodejce šperků
  • široký sortiment – materiály, ceny, kameny
  • velká síť kamenných prodejen – 13 po celé ČR
  • možnost pořízení příplatkových služeb
  • snadný objednávkový proces
  • rytí na prsteny zdarma
  • doprava pro objednávky nad 2.000 Kč zdarma
  • dárková krabička zdarma

Nevýhody nákupu

  • ve velkém množství produktů je těžké se zorientovat

Máte vlastní zkušenost s e-shopem Brilas.cz? Podělte se prosím s ostatními o své hodnocení či recenzi v komentářích.

Recenze Brilas.cz – e-shop: recenze a zkušenosti
4.2 (84.21%) ze 38 hlasů
Recenze Brilas.cz – e-shop: recenze a zkušenosti
4.2 (84.21%) ze 38 hlasů

Komentáře (8)

Pavel napsal:

Také přidávám špatnou zkušenost. Bílé zlato a už třetí den poškrábané, ještě jsme ani neopustili místo svatby, relaxovali jsme v penzionku ještě týden, takže žádná práce, která by mohla způsobit poškození prstenů. Přesto nám z reklamačního bylo sděleno (po 14 dnech od reklamace), že se nejedná o vadu výrobku, ale o mechanické poškození. Byla nám nabídnuta bezplatná oprava do dalších 4 týdnů, s čímž jsem nesouhlasil. Takže jsme momentálně bez prstenů a probíhá elektronický boj o uznání reklamace. Názor typu „když prstýnek nosíte a běžně užíváte, tak se poškrábe“ , není zrovna na místě a je dost hloupý.

mrowiecovavera napsal:

Nejširší síť poboček a skvělý způsob objednání a prodeje. Milý personál. Dárek k nákupu.

eva napsal:

Prsteny Brilas mohu jen a jen doporučit. Top kvalita oproti jiným. Porovnávám v kanceláři s holkama a co mají např. Rýdla, tak Brilas je o kus dále a cena taky mnohem lepší.

Janapomucka napsal:

Osobně mohu Brilas jen a jen doporučit. Oproti jiným zlatnictvím mají skvělý, milý a zdatný personál. Co se týká prstenů tak dle mne top kvalita. Porovnávám s prsteny co mají holky kolem mne( Rýdl, Bisaku). Navíc cena je někde úplně jinde.

Anonym napsal:

Dobrý den, mám naprosto stejnou zkušenost. Prstýnek byl krásný jen v krabičce, na rozdíl od běžně kupovanych zlatých prstenu se okamžitě objevily na něm rýhy a škrábance. Jelikož míním snubní prsten nosit do konce života, jeho stav mne dost štve- a v žádném případě nikomu tuto firmu nedoporučuji!

Woyta napsal:

Taky se pripojuji s recenzi. V sobotu byla svatba a uz v pondeli dopoledne v praci jsem se chtel pochlubit prstenem, nacez zjistim, ze se na nem objevily prvni skrabance, ktere s kazdym dalsim dnem pribyvaly cim dal vic. Do mesice od svatby uz prsten vypadal ve stejnem stavu jako ten, co ma muj bratr po cca 9 letech od svatby. Pritom pracuji v kancelari. Cena prstenu byla okolo 23 000 za oba. Chapu, ze nelze ocekavat ze leta bude vypadat jako novy, ale aspon ten prvni rok by mohl prezit s dustojnym vzhledem.

Tereza napsal:

Nezlobte se na mě, ale logicky, když prstýnek nosíte a běžně používáte tak se poškrábe. Je to jako se vším spotřebním zbožím. Já nosím pouze bílé zlato a prsteny jsou normálně poškrábané, protože je nesundávám a na zlatém prstenu to stejné. Takže Váš komentář je opravdu hloupý.

Veronika Vobořilová napsal:

Brilas bych nikomu nedoporučovala. Snubní prstýnky vypadají krásně v krabičce, ale nemohou se nosit. Po cca měsíci nošení, byly zcela poškrábány. Po zaslání na reklamaci nám bylo sděleno, že prstýnky nosíme a proto jsou poškrábané. Nosím bílé zlato už několik let a s jiným výrobcem jsem problém neměla a nemám. Pouze s prstýnky od společnosti Brilas. Reklamace byla vyřešena porodiováním prstýnků (opět prstýnek vypadl jako nový), ale momentálně jsem rok po svatbě (a cca 11 měsíců po opravě) a za svůj prstýnek se doslova stydím. Bohužel jsem si dříve nepřečetla recenze na tuto společnost a nevěděla jsem, že problém s prstýnky ze zlata mají všichni, dokonce jsem asi před 3 týdny potkala na vlastní oči jinou nevěstu z úplně jiného kraje než jsem já a má prstýnek ve stejném stavu jako já. Moje chyba, že jsem si recenze nepřečetla, asi i proto píšu tuto recenzi, abych upozornila další budoucí nevěsty.

Napsat komentář

Čerstvě zasnoubená?

Gratulujeme k velkému životnímu okamžiku! V hlavě se vám už nejspíš rýsuje představa o tom, jak by měl váš den D vypadat.

Rádi bychom vám s plánováním trochu pomohli. Proto jsme pro vás připravili e-book se 20 zaručenými tipy, jak uspořádat svatbu snů.

Pošlete odkaz na článek přátelům